Přecházíme na elektronickou fakturaci místo tištěné

Přecházíme na moderní, ekologický a efektivní způsob předávání daňových dokladů v elektronické podobě, který plnohodnotně nahrazuje tištěnou verzi. Jako alternativu k zasílání faktur poštou nebo faxem nabízí internet nejen rychlé a přesné řešení pro zpracování faktur, ale i značné výhody spojené s prohlížením a správou vašich finančních dokumentů online nejen s námi, ale i s jinými odběrateli a dodavateli.

E-BILLING je jednoduchá aplikace a nevyžaduje žádné školení. Aplikaci můžete použít pro zobrazení faktur, prohledávat archivované faktury a data importovat přímo do Vašeho účetního systému.

-----

Často kladené otázky

Je elektronická fakturace bezpečná?

Ano, elektronická fakturace je bezpečnější než tradiční metody zasílání a přijímání účetních dokladů. Používáme kombinaci digitálního podpisu a silné šifrovací technologie k zabezpečení všech fakturačních údajů.

Je tento způsob v souladu s předpisy pro DPH?

Ano. Náš systém je v souladu s příslušnými daňovými předpisy EU a České republiky.

Bude tento způsob komunikovat s mým finančním systémem?

Ano. Náš systém elektronické fakturace může být integrován se všemi hlavními účetními software.

Budu za elektronické zasílání faktur a služby s ním spojené platit?

Ne, tato služba je bezplatná.

Jak mohu vědět, že faktura pochází od DHL?

Elektronická faktura obsahuje digitální podpis. Tato technologie garantuje vystavení faktury společností DHL.

Jak zpracuji elektronickou fakturu?

Standardně bývá faktura zasílána emailem jako příloha ve formátu PDF. Takto přijatou fakturu si můžete uložit či jinak zpracovat dle vašich interních postupů a zajistit úhradu.

Po jakou dobu budou moje faktury on-line?

Elektronické faktury jsou dostupné po dobu 12 měsíců.

Mohu si on-line změnit údaje o mé společnosti?

Jakákoliv změna vašich firemních údajů musí být prozatím provedena prostřednictvím zákaznického servisu nebo obchodního zástupce. On line můžete měnit vaši jazykovou mutaci pro elektronickou fakturaci a heslo (viz. Můj profil).Také můžete přidávat další uživatele k jednomu účtu (viz. Můj profil). Nebo můžete přidat více účtů k jednomu uživateli (musíte registrovat jednotlivé účty a přidělit jim stejnou emailovou adresu).

Budu muset instalovat speciální software, abych byl schopen přijímat tyto faktury?

Ne. Nebudete potřebovat žádný speciální software nebo hardware pro přijímání elektronických faktur od DHL. Je nutné pouze zajistit, aby zaměstnanci zodpovědní za přijímání faktur měli přístup k elektronické poště a internetu. Také prosím zajistěte, aby váš filtr nevyžádané pošty (spam) neblokoval emaily z následující adresy: eBillingFreight.CZ@dhl.com

Toto řešení bylo navrženo tak, aby pracovalo s programy Internet Explorer 6.0. a vyšší a Adobe verze 7.

Mohu vznést dotaz k faktuře on-line?

Na první straně elektronické faktury naleznete emailovou adresu a telefonní číslo vystavovatele.

Mění se elektronickou fakturací i způsob její úhrady?

Ne. Elektronická fakturace nemá na způsob úhrady žádný vliv.

Co je to digitální podpis?

V EU a ve Švýcarsku zákon požaduje opatřit fakturu digitálním podpisem, aby byla v souladu se zákonem. Digitální podpis je druh elektronické autorizace spojený s podepisovanými daty. Jednoznačně určuje původce dokumentu (DHL).

Co znamenají různé druhy stavů faktur?

ZASÍLÁNA - vaše faktura byla zpracovávána a je přenášena
CHYBA PŘI ODESÍLÁNÍ - Při přenosu vaší faktury se objevil problém a nemůže vám být doručena
ODESLÁNA - vaše faktura byla úspěšně přenesena

Jak ověřím digitální podpis na PDF faktuře?

Klikněte zde pro stažení dokumentu, jež vysvětluje způsob ověřování digitálního podpisu na PDF faktuře.

Jaké jsou minimální systémové požadavky pro fungování eBillingu?

V zásadě lze použít jakýkoliv moderní prohlížeč. Doporučujeme Microsoft Internet Explorer verzi 6 a vyšší. Pro prohlížení PDF souborů doporučujeme Adobe Acrobat Reader verzi 6 a vyšší.

Výhody elektronické fakturace

1

Šetrné k vašim
nákladům i k životnímu
prostředí

Faktury vystavené naším elektronickým systémem vám doručíme do emailové schránky, kterou si sami zvolíte. V emailové zprávě naleznete fakturu ve formátu PDF a odkaz na naše internetové stránky, kde si můžete vaše faktury prohlížet a v případě potřeby stáhnout v různých formátech. Elektronickou fakturací šetříme vaše úsilí spojené s procesem zpracování papírových faktur a též i životní prostředí.

2

Rozmanité formáty
elektronických faktur
pro váš účetní systém

Elektronické faktury si můžete stáhnout v několika různých formátech. A to jak ve formátu PDF, který je vhodný především pro tisk a zasílání přílohou v emailu, tak i ve formátech CSV, HTML a XML. Uvedené formáty lze použít pro transport dat do vašeho účetního systému. Což vám ušetří čas a ochrání před možnými chybami vznikajícími ručním zadáváním papírových faktur.

3

Jednoduchý přístup
do vašeho archivu elektronických faktur

Faktury budou dostupné v elektronickém archivu po dobu dvanácti měsíců. Během tohoto období s nimi budete moci pracovat v pohodlí své kanceláře bez zdlouhavého hledání mezi šanony.

4

Moderní vzhled
elektronických
faktur

Elektronické faktury jsou přehlednější než kdykoli před tím. Na první straně uvidíte celkové součty za poskytnuté služby s povinnými daňovými údaji. V příloze pak naleznete seznam důležitých informací o přepravených zásilkách, které byly předmětem fakturace.

Beroun Olomouc Ostrava Pardubice Brno Plzeň Praha České Budějovice Teplice Zákaznická centra DHL Freight
NAPIŠTE SVŮJ POŽADAVEK ČI DOTAZ MY VÁM NAPÍŠEME NEBO ZAVOLÁME Jméno: DHL Express (Czech Republic) s. r. o.
Sídlo: Nádražní 2967/93, 702 00 Moravská Ostrava
IČ: 25683446

Zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl C, vložka 27002.
NAPIŠTE SVŮJ POŽADAVEK ČI DOTAZ MY VÁM NAPÍŠEME NEBO ZAVOLÁME

Preferovaná forma kontaktu
Psát Volat

Opiště text z obrázku

Captcha Image